グレのはいはい日記

時間がありすぎて始めました。忙しくなってフェードアウトするのが目標です。

防虫剤を置きました/Mothballs

Hi there! How are you doing today?

As you know, I'm writing this blog in English today.
Why? There is no certain reason. Just feel like doing so:)

The other day, I got new mothballs called "Shoshu Plus Misesuroido(I don't know how spell the name exactly in English, sorry...)."

And I put them in the drawers to avoid moths coming to my family's clothes.
The reason I chosen this is they also eliminate odor! That's coool and really useful!!

Thanks to the Misesuroido, our favorite clothes are safe for one year:)

See you soon. Bye!!

こんにちは。いかがお過ごしですか。

Blogを英語で書いてみました。なんとなく^^;

先日、「消臭プラス ミセスロイド」を買いました。

服に虫が付かないように洋服ダンスの棚にポイッと入れましたよ。

名前から分かるとおり、臭いも取ってくれるらしいのでこれにしてみました。

防虫剤を入れ替えたおかげで、1年は虫食いの心配はなさそうです^ ^